Vi har länge noterat att det saknas tillräckligt bra marknadsundersökningsverktyg säger Johan Lindahl och Fredrik Jensen på Framgångsrik Försäljning. Vi har utbildat över 250 företag under sista 4 åren och vi upptäckte tidigt att många företag jobbar med analytiska undersökningar. Dock saknas ofta helt det operativa perspektivet, där man löpande identifierar missnöjda kunder och metodiskt jobbar för att vända dem till ambassadörer.

Xtreme Insight genomför marknadsundersökningar i 29 länder och tillsammans kommer vi nu utöver traditionella systematiska undersökningar även att kunna erbjuda marknaden unika operativa metoder som skapar nöjda kunder fortsätter Johan och Fredrik.

Vi är oerhört stolta över att inleda ett samarbete med Framgångsrik Försäljning säger Per Davidson, styrelseordförande på Xtreme Insights. Vi attraheras av deras beteendevetenskapliga approach och att utveckla människor till sitt bästa jag. Med vår gedigna kunskap och erfarenhet kommer vi tillsammans att kunna erbjuda marknaden nya unika metoder som hjälper företagen att utvecklas och inte minst öka sin kundnöjdhet och försäljning avslutar Per Davidson.

Johan Lindahl, Framgångsrik Försäljning i Sverige AB
0700 – 91 22 00 johan@framgangsrikforsaljning.se