Mäklarföretaget Bjurfors har utsett Årets mäklare 2018 bland sina medarbetare. Priset speglar en sammanvägning av affärsresultat och kundnöjdhet och Daniel Adelsson, fastighetsmäklare i Mölndal, är den historiska vinnaren. Daniel har fått utmärkelsen Årets Bjurforsmäklare för sjätte året i rad.

Bjurfors har korat mäklarna som gjort de bästa individuella prestationerna under 2018. Varje år delar Bjurfors ut pris till sina medarbetare för det gångna året inom ett antal kategorier. Dessa kategorier är: Total provision, Nöjd kund, Antal affärer, Årets näringslivsmäklare, Årets kontor och Årets Rookie, Årets Utlandsmäklare och utmärkelsen Årets Bjurforsmäklare

Vinnaren av Årets Bjurforsmäklare 2018 är alltså Daniel Adelsson, som hanterat totalt 212 bostadsaffärer, exklusive nyproduktion, där den totala provisionsintäkten till Bjurfors uppgick till 9,6 miljoner kronor tillsammans med hög kundnöjdhet.

- Daniel fortsätter att visa ett imponerande driv och engagemang, samtidigt som han alltid anstränger sig för att erbjuda en mycket hög servicenivå. Daniel är helt klart en av Sveriges skickligaste mäklare, säger Mats Ljung, styrelseordförande Bjurfors och en av Bjurfors två ägare.

Vinnaren själv, Daniel Adelsson, kommenterar vinsten:

- Det är otroligt glädjande att få utmärkelsen i år igen. Inte minst för att det krävs nöjda kunder som rekommenderar och som själva återkommer när det är dags att fortsätta bostadskarriären. Men inget av det här hade varit möjligt utan det team jag har runt mig, på vårt kontor och all administration som ger mig möjligheten att få vara mäklare ut i fingerspetsarna, säger Daniel Adelsson.