Totalt har Rent-A-Wreck 150 utleiestasjoner, der 46 av disse er i Sverige og Norge. Nå ønsker Rent-A-Wreck å etablere seg i Norrköping og er på utkikk etter en lokal driver som kan drive bruktbilutleie kombinert med annen virksomhet.

" Vi vil etablere10 nye avdelinger i løpet av 2018 og vi ønsker å etablere oss i Norrköping. Rent-A-Wreck konseptet er enkelt å drive i kombinasjon med f.eks. bilforretning eller bilverksted. Med Rent-A-Wreck kreves det minimale investeringer som gir høy omsetning i forhold til investert kapital. Vi ser på Norrköping som svært interessant og ønsker å etablere oss der. Vi ser for oss at Rent-A-Wreck skal drives av lokal en franchisetager og vi ser oss derfor om etter gode lokale partnere", sier Daglig leder Tom Weum i Rent-A-Wreck i Skandinavia.

Med etablering av Rent-A-Wreck i Norrköping vil det tilbys rimelige leiebiler til privatkunder, bedriftskunder og offentlige etater i hele regionen. I dag tilbyr Rent-A-Wreck utleie av biler i de fleste kategorier ved sine utleiestasjoner.

Rent-A-Wreck`s konsept er å tilby et rimelig leiebilalternativ uten at dette på noen måte går ut over sikkerhet eller service. Alle biler gjennomgår den obligatoriske kjøretøykontrollen. Grundig klargjøring og sikkerhetssjekk utføres mellom hvert leieforhold som i gjennomsnitt varer i 7 dager.

Av Rent-A-Wreck sine 150 kontorer er 16 i Sverige, 30 i Norge og 1 på Island.

For ytterligere informasjon vennligst kontakt daglig leder Tom Weum i Rent-A-Wreck of Scandinavia på telefon 00 47 22 50 02 50