Nordic Recruitment Days 2018 skal for sjette år i streg skydes i gang, og det er os en fornøjelse at kunne meddele, at konferencen i år afholdes i tre lande! Norden største 1-dags rekrutteringskonference har fået luft under vingerne, og i år er det muligt at deltage til Nordic Recruitment Days 2018 i Oslo 11/9, København 12/9 og Stockholm 13/9.

Morgendagens muligheder inden for rekruttering:
Konferencerne vil byde på et hav af nordiske og internationale talere, der giver deltagerne rig mulighed for at opleve de seneste rekrutteringstendenser og blive inspireret af aktuel best practice inden for rekrutteringsområdet. Dette års konference byder på indsigt inden for emnerne: Recruitment marketing, candidate experience og sourcing.

Vi kårer branchens dygtigste rekrutterings-konsulenter:
Udover at lancere Nordic Recruitment Days i Norge og Sverige, kan vi også præsentere, at vi i år afholder Nordic Recruitment Awards og Nordic HR Video Awards. Under Nordic Recruitment Days 2018 vil vi gerne hylde dem der gør et særligt godt stykke arbejde inden for rekrutteringsbranchen. Vi uddeler derfor priserne Best Nordic In-house Recruiter, Best Nordic Recruitment Consultant, Best Nordic Job Posting Video samt Best Nordic Employer Branding Video.

Årets hovedtalere line-up:
Nicolas Blier-Silverstris (DK), Andrea Marston (UK), Karen Azulai (IL), Åsa Daxberg (SE), Shane McCusker (IE), Hung Lee (UK), Jakob Scharf (DK) og Michael Falkner (DK)

For nærmere information kontakt direktør Christian Sylvester:
csy@nordichrconf.com

Eller læs mere på vores hjemmeside: