• torsdag 27 april 2017

Booking.com lanserar nytt accelerationsprogram

Booking.com lanserar nytt accelerationsprogram för nystartade företag inom hållbar turism.

Under tre veckor ges lovande startup-företag chansen att genom Booking.com Booster Program ansöka om bidrag på upp till 500 000 euro.

I början av veckan introducerade Booking.com, världsledande i att koppla samman resenärer med det bredaste utbudet av härliga ställen att bo på, lanseringen av sitt nya accelerationsprogram Booking.com Booster. Under tre veckors tid kommer programmet, som äger rum i juni 2017 i Amsterdam, att identifiera, vägleda och sponsra nybildade företag runt om i världen som strävar efter att påverka den globala turistnäringen i positiv riktning. Deltagande företag erbjuds möjligheten att ansöka om anslag från Booking.com på upp till 500 000 euro.

"På Booking.com, är det vårt mål att ge människor vad de behöver för att uppleva mer av världen", säger Gillian Tans, CEO på Booking.com. "Över hela världen finns vackra och unika resmål att utforska, men det är inte något vi kan ta för givet. Med Booking.com Booster vill vi hjälpa verksamheter som aktivt arbetar för hållbar turism att växa snabbare och därigenom maximera deras globala inverkan."

För att läsa hela pressmeddelandet, gå till Booking.coms globala nyhetsrum: https://news.booking.com/sv-sv/

För mer information om accelerationsprogrammet, gå till:

Fält markerade med * är obligatoriska.

Rubrik *
Skriv in ditt pressmeddelande (max 2000 tecken) *